מכשיר להצמחת שיער

אנחנו יכולים לעזור לכם! השאירו פרטים לפני שיהיה מאוחר מדי!
מבצעים מטורפים

מלאו את הטופס ונציג חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תקציר המאמר - תוכן עניינים

מכשיר להצמחת שיערנשירת שיער והתקרחות נחשבים לתופעות כלל עולמיות. נשירת שיער מתרחשת לא רק בקרב מבוגרים וגם לא רק בקרב גברים. יש להבין שגם אם נשירת שיער היא תופעה טבעית, הרי שהעובדה שהשיער לא מצליח להתחדש ולהשתקם עשויה לנבוע מסיבות רבות שחלקן ניתנות לטיפול אפקטיבי.

מכשירים חדשים שהוצגו בשנים האחרונות מיועדים להעניק תקווה מחודשת לגברים ולנשים הסובלים מנשירת שיער ללא התחדשות מספקת.

מדוע נושר השיער?

לפני שנסביר בקצרה על אופן הפעולה של המכשיר להצמחת שיער חשוב להבין מדוע השיער נושר ומדוע מתחיל תהליך של התקרחות. ככלל, תהליך נשירת השיער מתרחש בכל גיל כחלק מהתחלופה של התאים והתחדשות טבעית שמתחוללת במקביל גם בתאי העור, גם בתאי הדם ובכל רקמות הגוף. יחד עם זאת, הבעיה של התקרחות מתהווה כאשר מפסיק חידוש השיער בשל סיבות שונות.

מדוע זה קורה?

הסיבה המרכזית היא גנטית אך יש גם סיבות אחרות. מצבי לחץ, מתח נפשי, תזונה לא טובה (למשל דיאטה קיצונית). למרבה ההפתעה, דווקא כאשר מדובר בתוצאה של התקרחות על רקע גנטי, המכשיר בהחלט מסוגל להראות תוצאות טובות.

התקרחות והורמון DHT

במרבית המקרים, כאשר מדובר בהתקרחות גברית שאיננה על רקע של מועקה נפשית או טיפול תרופתי, הגורם הישיר לבעיה נעוץ בהורמון DHT. הורמון זה, השייך לקבוצת הורמוני המין, פועל על זקיקי השיער באופן הגורם להתנוונותם.

עם הזמן, נפגעת היכולת של הזקיקים להצמיח שיערות חדשות, השערות הולכות ונעשות דקות יותר, חלשות ושבירות ולבסוף מפסיקה לחלוטין ההתחדשות הטבעית. לעיתים, הרס הזקיקים משתלב עם התכווצות של כלי הדם המצויים בקרקפת, כך שגם חוסר באספקת הדם מזרז את קצב הנשירה.

יש הסבורים שגם שינויים העוברים על הקרקפת עצמה עם העלייה בגיל לוקחים חלק באיבוד השיער. בזכות היכולת של מכשיר להצמחת שיער להתערב בתהליכים הללו בלא לגרום נזק או לפגוע ברקמות השונות, מתקבל פתרון יעיל ואיכותי.

איך עובד המכשיר?

הפעלת המכשיר להצמחת שיער איננה מסובכת. כל מה שיש לעשות לאחר הפעלתו זה להעביר אותו מעל האזורים בקרקפת שבהם ישנה נשירה מוגברת של שיער ללא התחדשות.

את הפעולה הזאת יש לבצע במשך מספר דקות בכל יום. ההשפעה איננה מידית אך היא מורגשת ונראית היטב לאחר תקופת שימוש קצרה למדי שמאפשרת לזקיקי השיער ולקרקפת להשתקם. יש כמה סוגים של מכשירים להצמחת שיער, כאשר היעילים שבהם פועלים במקביל בכמה כיוונים. ראשית, חלקיקים זעירים של חומרים כגון נחושת או אבץ מוחדרים לתור עור הקרקפת במטרה לחסום את פעולתו ההרסנית של הורמון DHT על זקיקי השיער.

שנית, מלבד פעולה זו שמתבצעת ברמה הביוכימית, משדר המכשיר גם זרמי חשמל עדינים ובלתי מורגשים ואף מתבצע עיסוי של הקרקפת עצמה. הפעולה המשולבת הזאת מתערבת בכל התהליכים שגורמים או מאיצים את ההתקרחות.

ללא תופעות לוואי

מכשיר להצמחת שיער איננו נחשב למכשיר רפואי והוא מאושר לשימוש ואיננו גורם להשפעה בריאותית או לתופעות לוואי. במהלך הפעלת המכשיר, יש וחשים מעין עקצוץ.

זהו דבר שאיננו מסוכן ואיננו גורם כאב. התוצאות המתקבלות שונות מאדם לאדם, אולם בתוך כשלושה עד ארבעה חודשים מרבית המשתמשים רואים שיפור ניכר במצב השיער. באחוזים, מדובר על יותר משמונים אחוזי הצלחה שנרשמו הן בקרב גברים והן בקרב נשים.

חשוב לציין שלאחר שמתחדשת צמחית השיער ולאחר שמגיעים לתוצאות מקסימליות ניתן לפחית באופן ניכר את תדירות השימוש. כך, באמצעות דקות ספורות ביום, ניתן לשנות את המציאות, להיפטר מהנשירה ולשפר בצורה ניכרת את עובי ואיכות השיער.

אבי אפללו - מתמחה בפתרונות שיער
אבי אפללו - מתמחה בפתרונות שיער

מתמחה בפתרונות שיער ותוספות שיער רפואיות ומתקדמות באיזור הצפון. עם ניסיון של כ-23 שנה בתחום התוספות השיער.
המרפאה מנוהלת על ידי אבי אפללו, שמאחוריו, צוות עובדים המקצועי והמיומן אשר מקפידים להעניק לכל אחד מלקוחותינו שרות מקצועי ואדיב ו

074-7765927
השתלת שיער בטורקיה? השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם בהקדם!