שימור שיער והצמחתו

אנחנו יכולים לעזור לכם! השאירו פרטים לפני שיהיה מאוחר מדי!
מבצעים מטורפים

מלאו את הטופס ונציג חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תקציר המאמר - תוכן עניינים

שיטת שימור השיער והצמחתומצב השיער על ראשינו משפיע במידה רבה על הביטחון העצמי שכן הוא משפיע על האופן שבו אנחנו מעריכים את המראה החיצוני שלנו. המשמעות של השיער ומצב השיער ניכרת גם בגברים, אך לא פחות מכך, בנשים.

לאור זאת, אישה הסובלת משיער דליל מאוד, מהתקרחות או נשירה מוגברת, חשה במקרים רבים רגשות שליליים שבין היתר כוללים בושה. בשנים האחרונות פותחו לא מעט שיטות פורצות דרך ויעילות מאוד שיכולות להוות פתרון הולם עבור נשים הסובלות מבעיות כאלו ואחרות הקשורות למצב ומראה השיער.

מה היא שיטת שימור השיער והצמחתו?

שיטת שימור השיער והצמחתו היא שיטה המעניקה פתרון לנשים הסובלות מנשירה חמורה. השיטה משלבת בין טכניקת המזותרפיה לבין רפואה אלטרנטיבית, כשבמסגרת הטיפול דוקרים את הקרקפת של המטופלת אלפי פעמים באמצעות מכשיר ייחודי שעוביו כעובי שיערה. כמו כן במסגרת כל טיפול משתמשים בגלי רדיו המגרים את הזקיקים של השיער ומסייעים להם להצמיח שיערות חדשות.

השילוב הייחודי בין גלי רדיו ומזותרפיה מניע תהליכים שונים במקביל, הגורמים להחייאה של השיער ולהזנה של הקרקפת. היתרון המרכזי של השיטה בא לידי ביטוי בניקוז השומנים שעל הקרקפת, הסותמים הלכה למעשה את זקיקי השיערות. כמו כן הטיפול מסייע לחידוש זרימת הדם לקרקפת ובנוסף לכך, הטיפול מעודד את ייצור האלסטין והקולגן האחראים לאלסטיות ולחוזק של העור.

התהליך מזכיר במידה מסוימת את התהליך שעובר העור כאשר מבצעים פילינג. התוצאה הסופית היא התחזקות של זקיקי השיער ושיפור האלסטיות של עור הקרקפת.

למי הטיפול מתאים?

הטיפול מתאים עבור אלו שיש להם עדיין כמות מספקת של זקיקי שיער, הנמצאים בתהליך של הידלדלות. לפיכך כשמדובר למשל על אדם קירח, ללא זקיקים של שיער, הרי שהטיפול לא יוכל להועיל לו כלל. מצד שני נשים שלמשל סובלות מהידלדלות של השיער לאחר לידה, יכולות להפיק תועלת רבה מהטיפול החדשני. יש לציין כי לא מדובר בתהליך כירורגי, שכל החומרים שבהם נעשה שימוש במסגרת הטיפול הם חומרים טבעיים בלבד ושהטיפול מאושר על ידי מינהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA).

התהליך מחייב את המטופל להגיע למספר טיפולים (24 לכל היותר) בפרק זמן של שלושה חודשים לכל היותר. תדירות הטיפולים נעה בין פעם לפעמיים בשבוע, בהתאם למצב השיער.

מה ניתן לעשות במצבים שבהם לא נותרו עוד זקיקי שיער?

במקרים שבהם לא נותרו עוד זקיקי שיער שניתן להחיות או לעודד להצמיח שיערות, ניתן לבחור בשיטה שונה לחלוטין הנקראת הדמיית זקיקי שיער או מיקרופיגמנטציה. מדובר בשיטה שהולכת וצוברת פופולאריות של ממש בשנים האחרונות כשבין היתר אייל גולן ואיציק זוהר טופלו באמצעות השיטה.

התהליך מתחיל בבדיקת אולטרסאונד מקדימה שבה מאבחנים את רמת השומניות בקרקפת ואת הפיגמנט בזקיק השיער כשלאחר מכן מחדירים מחט בעובי שערה לעומק של מילימטר אחד לתוך הקרקפת. דרך המחט הזעירה מזריקים לעור הקרקפת מיקרו פיגמנט שבמשך הזמן מוביל להתכהות של העור עד לשלב שבו הוא נראה כמו זקיק שיער.

מאחר ונעשה שימוש במשככי כאבים, המטופל לא חש באי נוחות או כאב במהלך ההחדרה של הפיגמנט. במקרים מסוימים מבצעים טיפול המשלב בין שימור והצמחת שיער לבין הדמיית זקיקי שיער. התמחור של הטיפול בהדמיית זקיקי שיער משתנה בהתאם לשטח הקרקפת שבו מבצעים את הטיפול (נהוג לחלק את הקרקפת לעשרה אזורים). באופן עקרוני אחרי מספר שנים יש לחזור הטיפול, שכן הצבע המוחדר לקרקפת דוהה. הטיפול מאושר הן על ידי משרד הדתות והן על ידי משרד הבריאות.

אבי אפללו - מתמחה בפתרונות שיער
אבי אפללו - מתמחה בפתרונות שיער

מתמחה בפתרונות שיער ותוספות שיער רפואיות ומתקדמות באיזור הצפון. עם ניסיון של כ-23 שנה בתחום התוספות השיער.
המרפאה מנוהלת על ידי אבי אפללו, שמאחוריו, צוות עובדים המקצועי והמיומן אשר מקפידים להעניק לכל אחד מלקוחותינו שרות מקצועי ואדיב ו

074-7765927
השתלת שיער בטורקיה? השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם בהקדם!