שמן קיק למניעת נשירת שיער

אנחנו יכולים לעזור לכם! השאירו פרטים לפני שיהיה מאוחר מדי!
מבצעים מטורפים

מלאו את הטופס ונציג חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תקציר המאמר - תוכן עניינים

נשירת שיער והתקרחות הן תופעות ביולוגיות טבעיות ונפוצות שמן קיק למניעת נשירת שיערמאוד בקרב האוכלוסייה הכללית. הגורמים לנשירה רבים, העיקריים שבהם הם שינויים הורמונאליים כגון גיל המעבר, מחסור בויטמינים ומינראליים, מתח נפשי, דיכאון, טיפולים כימותרפיים ועוד.

כיום ישנם פתרונות רבים המוצעים לאנשים הסובלים מנשירת שיער, חלקם מבוססים על הורמונים וחלקם על חומרים טבעיים. חלק מהפתרונות הטבעיים מציעים שימוש בשמן הקיק למניעת נשירת שיער.

מהו שמן הקיק

שמן הקיק מיוצר מצמח שנקרא קיקיון מצוי והוא נפוץ מאוד בתעשיות השונות. בין השאר הוא משמש לייצור פלסטיק, בשמים, שמן בלמים ושמני סיכה, שעווה, דיו ועוד. גם בתעשיית המזון משתמשים בו כתוסף מזון, תיבול וכדומה.

שמן הקיק מוכר מאוד בעולם הרפואה, הן הקונבנציונאלית והן המשלימה. השימוש בו לצרכים רפואיים החל כבר לפני דורות רבים. הוא משמש כמרכיב בתרופות רבות, אך השימוש הרפואי העיקרי שלו הוא במניעת עצירות בשל העובדה שהוא גורם לשלשול.

אחת התכונות החשובות של שמן הקיק הוא יכולתו לבקוע את השכבה החיצונית של העור ולחלחל לתוך העור, ולכן הוא משמש רבות לטיפול בבעיות עור כמו כוויות וחתכים. נוסף לכך הוא משמש גם לטיפוח העור כמו ניקוי פנים, עיסוי והגנה מפני נזקי מזג האוויר, וכן הוא נמצא במוצרי טיפוח והיגיינה כגון ליפסטיק, סבון ושמפו.

שמן קיק ותרומתו לשיער

שמן קיק ידוע כשם דבר בכל הקשור לטיפוח השיער, חיזוקו וצמיחתו. כאשר מורחים את שמן הקיק על הקרקפת הוא מסייע לחיזוק השורשים, מעודד את צמיחת השיער, מסלק פסולת מהקרקפת, מוסיף ברק לשיער ועוד. תכונות אלו הפכו את שמן הקיק למרכיב חשוב במסכות שיער.

אנשים אשר סובלים מנשירת שיער יוכלו להפיק תועלת רבה משמן הקיק, והוא מומלץ לשימוש לכל מי שמעוניין לחזק את השיער ולעודד את צמיחתו. שמן קיק ניתן להשיג בעיקר בבתי מרקחת ובחנויות טבע והוא נמכר ללא מרשם רופא.

דרכים לטיפול בנשירת שיער באמצעות שמן קיק

  • יש למרוח שמן קיק על הקרקפת ולעסות לתוך השורשים במשך מספר דקות ולאחר מכן לשטוף היטב. יש לחזור על הפעולה כל יום עד להשגת תוצאות.
  • למרוח שמן קיק על הקרקפת ולעסות היטב, לעטוף את הראש במגבת, להשאיר מספר שעות ואז לחפוף עם שמפו צמחי. מומלץ לחזור על התהליך פעם בשבוע למשך חודש-חודשיים.
  • ניתן לערבב שמן קיק עם שמנים נוספים הממריצים את צמיחת השיער כגון שמן רוזמרין ושמן גרניום ולהשתמש כמסכה לשיער. כדי להקל על המריחה ניתן לערבב מעט עם ג'ל.

מסכות לשיער

  • כף שמן קיק, חמש כפיות שמן זית, שלוש כפות דבש, שתי שיני שום כתושות, שלושה חלמונים. לערבב הכול, למרוח את הבלילה שנוצרה על שיער יבש ולעסות היטב לתוך הקרקפת למשך מספר דקות. לאחר מכן יש לעטוף את השיער במגבת חמה ולהמתין שעה ואז לחפוף היטב את השיער. כדאי לחזור על התהליך לפחות פעם בשבוע.
  • מיץ סחוט מבצל בינוני, שמן קיק באותה כמות של המיץ בצל, חלמון אחד. לערבב היטב, לעסות לתוך הקרקפת ולעטוף את הראש במגבת. לאחר כ-45 דקות יש לחפוף את השיער. מומלץ להשתמש במסכה פעם בשבוע.
  • 3 כפות גדושות שמן קיק, 3 כפות גדושות שמן קוקוס, 2 כפות שמן רוזמרין, 3 כפות מיץ רימונים. לערבב היטב ולעסות לתוך הקרקפת. לכסות את הראש ולהשאיר לפחות חצי שעה, לאחר מכן לחפוף את השיער.
  • קראו על עוד דרכי טיפול טבעיות לנשירת שיער – נטורופתיה
אבי אפללו - מתמחה בפתרונות שיער
אבי אפללו - מתמחה בפתרונות שיער

מתמחה בפתרונות שיער ותוספות שיער רפואיות ומתקדמות באיזור הצפון. עם ניסיון של כ-23 שנה בתחום התוספות השיער.
המרפאה מנוהלת על ידי אבי אפללו, שמאחוריו, צוות עובדים המקצועי והמיומן אשר מקפידים להעניק לכל אחד מלקוחותינו שרות מקצועי ואדיב ו

074-7765927
השתלת שיער בטורקיה? השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם בהקדם!