ג'לטין לטיפול בנשירת שיער

אנחנו יכולים לעזור לכם! השאירו פרטים לפני שיהיה מאוחר מדי!
מבצעים מטורפים

מלאו את הטופס ונציג חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תקציר המאמר - תוכן עניינים

ג'לטין לטיפול בנשירת שיערנשירת שיער הינה תופעה כאובה הפוגעת בנשים וגברים כאחד. לתופעת נשירת השיער ישנם גורמים רבים הקשורים לגנטיקה, תזונה, המצב הבריאותי, אורח החיים והמצב הנפשי. פתרונות רבים מוצעים לעצירת נשירת השיער ביניהם פתרונות תרופתיים, קוסמטיים ואחרים.

מבין שלל המענים, נמצא הג'לטין, תרופת "סבתא" טבעית וותיקה, כאחד היעילים לעצירת נשירת השיער. מהו ג'לטין וכיצד הוא מסייע למניעת נשירת שיער? על כך במאמר שלפניכם.

מהי נשירת שיער

נשירת שיער הינה תופעה טבעית ושגרתית. רוב בני האדם יחוו תקופות בחייהם בהן יאבדו כ- 100 משערות ראשם מדי יום. כל עוד מדובר בתקופות חולפות, השיער מצליח להתחדש ולהתמלא מחדש כעבור זמן ולא ניכר כל שינוי חיצוני. אך ישנם אנשים אשר התופעה אינה מופיעה אצלם באופן זמני, אלא מתמשכת במשך זמן רב. במצב זה, שיער הראש מתחיל להתדלדל עד שניכרות קרחות או שהשיער הופך דליל וחסר חן וברק. מצב זה הופך לבעיה הדורשת ברור.

מחזור חייה של שערה כולל שלושה שלבים: צמיחה, עצירה ונשירה. כאשר נשירת השיער הופכת לבעיה, שלב הצמיחה הוא איטי, משך חיי השערה קצר, ושלב הנשירה מהיר. כמו כן השיער שצומח הוא חלש, דק ושביר.

ממה נובעת נשירת שיער?

מחקרים גילו כי אחת הסיבות הבולטות לנשירת שיער היא תזונה לקויה. במצב זה, הגוף אינו מקבל מספיק חלבונים וחומצות אמינו הדרושים לצמיחת שיער בקצב מהיר, וכן לצמיחת שיער עבה, חזק ובריא. כמו כן, צמיחת השיער כרוכה בהזרמת דם טובה של הגוף לקרקפת, דם שיהיה עשיר בחלבונים ומינראלים החיוניים לצמיחת השיער.

כאשר התזונה שמקבל הגוף לוקה בחסר, הוא יעדיף להעביר את מעט הערכים התזונתיים שהוא מקבל לאיברים חיוניים, ואילו הקרקפת לא תקבל מספיק דם עשיר כדי להזין את השיער. התוצאה: נשירת שיער וצמיחה איטית של שיער דק וחלש. כאשר נשירת השיער הופכת לבעיה, יש להזין את הגוף בכמות חלבונים וחומצות אמינו גבוהה שתסייע בעצירת הנשירה ובאספקת חומרים חיוניים לחידוש צמיחת השיער. כאן נכנס לתמונה הג'לטין.

מהו ג'לטין?

ג'לטין הוא חלבון המכיל כמות גבוהה של קולגן. קולגן הוא אחד החלבונים המרכזיים בגוף האדם ונמצא בגוף באחוזים גבוהים. לקולגן תפקיד חיוני בתפקוד העור. חסרונו גורם לבעיות בתפקוד העור כגון: חוסר גמישות וקמטים. מכיוון שלעור הקרקפת תפקיד מרכזי בצמיחת השיער ושמירה על חוזקו ויציבותו כך גם לקולגן תפקיד חיוני במניעת נשירת שיער.

בנוסף לקולגן, מכיל ג'לטין גם מספר רב של חומצות אמינו. חומצות האמינו משמשות כחומר בסיס חיוני לייצור חלבונים בגוף. ברגע שישנו מחסור בחומצות אמינו הגוף אינו מייצר מספיק חלבונים. מכיוון שהחלבונים חיוניים לצמיחת השיער וכן לצמיחת שיער חזק ובריא, הרי שמחסור בחומצות אמינו עלול לגרום לנשירה ולצמיחת שיער חלש ודק. מתן ג'לטין כתוסף תזונה, בו כמות חומצות האמינו גבוהה, יסייע באספקת חומצות האמינו החסרות.

חשוב לציין כי הג'לטין המדובר הינו ג'לטין טהור, כלומר, ג'לטין כחומר גלם, ולא ג'לטין המעורב בחומרים נוספים. ג'לטין מסוג זה נמצא בשימוש מזה שנים רבות כמרכיב חיוני בתעשיית התרופות.

ג'לטין ותופעות לוואי

ג'לטין למניעה וטיפול בנשירת שיער הוא טיפול ותיק בו נעשה שימוש כבר משנת 1948. את הג'לטין נוטלים בבליעה על ידי נטילת כמוסות ג'לטין. את המרשם לכמוסות הג'לטין ואת המינון המתאים מקבלים מרופא עור מומחה, לאחר אבחון הבעיה.

מכיוון שמדובר בחומר טבעי וטהור (הג'לטין מופק בעיקר מעצמות של בעלי חיים) אין לג'לטין כל תופעות לוואי והוא בטוח לשימוש. במשך השנים הרבות בהן נעשה שימוש בג'לטין לא נמצא כי היו לנטילת החומר תופעות לוואי כל שהן.

אבי אפללו - מתמחה בפתרונות שיער
אבי אפללו - מתמחה בפתרונות שיער

מתמחה בפתרונות שיער ותוספות שיער רפואיות ומתקדמות באיזור הצפון. עם ניסיון של כ-23 שנה בתחום התוספות השיער.
המרפאה מנוהלת על ידי אבי אפללו, שמאחוריו, צוות עובדים המקצועי והמיומן אשר מקפידים להעניק לכל אחד מלקוחותינו שרות מקצועי ואדיב ו

074-7765927
השתלת שיער בטורקיה? השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם בהקדם!