התמודדות עם שיער דליל אצל גברים – שבעה טיפים

אנחנו יכולים לעזור לכם! השאירו פרטים לפני שיהיה מאוחר מדי!
מבצעים מטורפים

מלאו את הטופס ונציג חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תקציר המאמר - תוכן עניינים

שבעה דברים שגברים צריכים ללמוד על התמודדות עם שיער דלילגברים מכל הגילאים והעדות מתמודדים כיום עם התקרחות. גברים רבים מתקשים להתמודד עם העובדה שהבלורית המפוארת שהייתה להם הולכת ונעלמת כעת ולעיתים אף הרגשת הקושי מחלחלת ומשפיעה על מצבם הנפשי. אולם אין סיבה להיות עצובים ומדוכדכים כי כיום יש פתרונות להידלדלות שיער והתקרחות שכל אחד יכול ליישם על מנת לשפר את המצב.

זה אומר שאתם יכולים להפסיק לחבוש כובעים כל הזמן. כדי לסייע בהתמודדות עם שיער דליל, קיימים מספר דברים שגברים צריכים ללמוד תחילה:

1. מה לעשות עם הסימן הראשון לשיער דליל?

בשלבים הראשונים של התדלדלות השיער, הצעד הראשון הוא ניסיונות הסוואה. מוצרים רבים זמינים כיום להשגת מראה שיער סמיך יותר מכפי שהוא באמת, כך שניתן לשמור על אותו סגנון שיער, אך להתחיל להשתמש במוצרים שונים.

במקום ג'ל או מוס, ניתן להשתמש בתרסיסים או אבקות שיוצרים יותר אחיזה ומרקים, ומעניקים את האשליה של שיער סמיך. מומלץ להשתמש במוצרים בעלי מרקם שמבריא את השיער, ומוצרי שמפו מתאימים המוסיפים מרקם ונפח. יש לעסות את השיער עם השמפו מהשורשים ולייבש עם מייבש שיער.

2. מה עם השתלת שיער?

אם מקבלים טיפול של איש מקצוע מיומן, השיער יכול להיראות מדהים. אך אם מתמודדים עם דילול שיער על כל הראש, ושוקלים השתלת שיער, התוצאה תיראה מאוד לא טבעית.

השתלות שיער מבוצעות במשך שנים רבות, אך הן אינן זולות וקיים צורך במספר טיפולים. זהו הליך פולשני למדי, המצריך תקופת התאוששות משמעותית.

3. הפחתת תדירות חפיפת השיער

מחקרים רבים מציעים שחפיפות מוגברות עשויות לגרום לזיהום בזקיקי השיער ומונעות את צמיחתו. על מנת להימנע מכך, יש לחפוף את השיער בלוח זמנים קבוע, ולהשתמש במרכך, אשר מסיר לכלוך, אך מותיר את השמנים הטבעיים.

4. האם חבישת כובע מחמירה את המצב?

כן. זוהי הבעיה החמורה ביותר. גברים חובשים כובעים יצירתיים ומגניבים, אך אינם מאפשרים לבלוטות הזיעה לנשום, וסותמים את הזקיקים, כך שצמיחת השיער נמנעת. יש לאפשר לשיער מספיק חמצן על מנת לייצר את השמנים המסייעים לגדילת השיער.

5. להסתפר קצר ככל הניתן 

כשהשיער קצר יותר, הוא נראה סמיך יותר. גברים חוששים לשנות את המראה שהיה להם במשך שנים כה רבות, וחוששים מפני מראה של שיער דליל, אך שינוי התספורת מומלץ ביותר להשגת מראה מחמיא יותר ממראה השיער הדליל.

6. איך יודעים עם הגיע הזמן לגלח את הראש?

כשדילול השיער מוביל לנקודות קרחות על הראש, בין אם הן מופיעות בצד האחורי או שקו המצח מתרחק באופן משמעותי מקו השיער, הגיע הזמן להיפטר מהשיער. אין דבר גרוע יותר מאשר גברים שמשאירים מספר פיסות שיער על הראש, וקוראים לזה "סגנון".

7. מה עם תרופות?

תחילה יש להתייעץ עם הרופא. תרופות רבות זמינות להתקרחות גברית, ונוטות לפעול באופן הטוב ביותר אם הזקיקים לא נהרסו כבר.

אבי אפללו - מתמחה בפתרונות שיער
אבי אפללו - מתמחה בפתרונות שיער

מתמחה בפתרונות שיער ותוספות שיער רפואיות ומתקדמות באיזור הצפון. עם ניסיון של כ-23 שנה בתחום התוספות השיער.
המרפאה מנוהלת על ידי אבי אפללו, שמאחוריו, צוות עובדים המקצועי והמיומן אשר מקפידים להעניק לכל אחד מלקוחותינו שרות מקצועי ואדיב ו

074-7765927
השתלת שיער בטורקיה? השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם בהקדם!