קסדה נגד התקרחות

אנחנו יכולים לעזור לכם! השאירו פרטים לפני שיהיה מאוחר מדי!
מבצעים מטורפים

מלאו את הטופס ונציג חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תקציר המאמר - תוכן עניינים

קסדה נגד התקרחותבשנים האחרונות חלו התפתחויות רבות בטכנולוגיית הלייזרים. פיתוח חדש יחסית הוא השימוש בלייזר לטיפול נגד התקרחות. מספר מחקרים מדעיים מראים כי אנשים הסובלים מנשירת שיער מפיקים תועלת מלייזרים ברמה נמוכה. טיפול זה מאושר על ידי ה-FDA. כרגע קיימים מספר מוצרים זמינים המבצעים שימוש בטכנולוגיה זו. אחד המוצרים הנפוצים הוא קסדת לייזר.

השימוש בקסדת הלייזר מבוצע לשם נטרול אובדן שיער. מחקרים מדעיים שונים הראו כי שימוש בלייזר בעוצמה הסובבת 650 ננומטר, יעילה לטיפול בבבעיות נשירת שיער בקרב גברים ונשים. השיער הוא חלק מהזהות האנושית, ובלעדיו, עלולות להתפתח בעיות רגשיות, אישיות ואף מתח מקצועי.

השימוש בקסדת הלייזר

זהו טיפול רפואי מבוסס על קרני לייזר שפותח לנוחות השימוש הבידי, נבדק במחקרים קליניים ומיועד לאנשים הסובלים מתופעות מתישות של שיער דליל והתקרחות אנדרוגנטית. קסדת הלייזר זהה בדיוק לכל קסדה אחרת אותה חובשים על הראש, ויש להשתמש בה לפחות פעמיים בשבוע למשך עשרים דקות, על מנת למקסם את יכולת צמיחת השיער.

כתכונה נוספת, לקסדת הלייזר יש פונקציית עיסוי הממריצה את זרימת הדם לקרקפת. מרפאות רבות להשתלת שיער ממליצות להשתמש בקסדה גם לאחר הליך השתלת שיער. בדרך זו, ההתאוששות מגרה את הקרקפת לצמיחת שיער מחודשת.

אור הלייזר משפר את זרימת הדם והלימפה של השיער, ומגרה את תאי הזקיקים. הלייזר חודר לרקמת הקרקפת וממריץ את זרימת הדם של אספקת הדם לזקיקי השיער. תהליכים אלו גורמים לצמיחת שיער בריא, עבה וחזק יותר. באמצעות קסדת לייזר, ניתן לשפר את מצב עור הקרקפת, ובמקרים מסוימים אף להוביל לצמיחה מחודשת של שיער.

טכנולוגיית קסדת הלייזר מספקת טיפול ברמת אור מקצועי, באמצעות שמונים לייזרים המספקים מעל 650 ננומטרים של טיפול באור לייזר נמוך. הקסדה מגרה גם את זקיקי הקרקפת והשיער, הנמצאים במצב ירידה ודילול, באמצעות הגדלת זרימת הדם ומיחזור הצמיחה.

יתרונות קסדת הלייזר

היתרון הגדול של הקסדה הוא המספר הגדול של הלייזרים. בנוסף, היא קלה לשימוש, ומכילה גם פונקציית עיסוי קרקפת. הקסדה קומפקטית, זמינה מעל לדלפק ומוכחת לשימוש על ידי רופאי עור ומרפאות לשיקום השיער לצמיחת שיער חדש ובריא, תוך הכפלת גודל זקיק השיער של השיער הקיים, והאטת או עצירת נשירת שיער.

הטיפול מספק לאנשים הסובלים מנשירת שיער ביטחון חדש, זמין וזול בהרבה בהשוואה לטיפולי השתלת שיער. הטכנולוגיה מספקת פעולה משולשת ובטוחה אותה ניתן לבצע ביעילות בבית. קסדת הלייזר עברה ניסויים קליניים ביוני 2012 והראתה תוצאות מוצלחות של דרגות שונות בכל נושאי הבדיקה.

בין היתר, כולל הטיפול את היתרונות הבאים:

  • לאחר 18 טיפולים, מואטת נשירת השיער.
  • לאחר 26 טיפולים, מתחדשת צמיחת השיער, אך האחוזים משתנים אצל כל מטופל.
  • לאחר מאה טיפולים נהנה המטופל משיער עבה יותר ואינו חווה אובדן שיער נוסף עם המשך השימוש.
אבי אפללו - מתמחה בפתרונות שיער
אבי אפללו - מתמחה בפתרונות שיער

מתמחה בפתרונות שיער ותוספות שיער רפואיות ומתקדמות באיזור הצפון. עם ניסיון של כ-23 שנה בתחום התוספות השיער.
המרפאה מנוהלת על ידי אבי אפללו, שמאחוריו, צוות עובדים המקצועי והמיומן אשר מקפידים להעניק לכל אחד מלקוחותינו שרות מקצועי ואדיב ו

074-7765927
השתלת שיער בטורקיה? השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם בהקדם!