התמודדות עם שיער דליל בנשים – תשעה טיפים שימושיים

אנחנו יכולים לעזור לכם! השאירו פרטים לפני שיהיה מאוחר מדי!
מבצעים מטורפים

מלאו את הטופס ונציג חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תקציר המאמר - תוכן עניינים

תשעה טיפים להתמודדות עם שיער דליל בנשיםנשים רבות עם נשירת שיער סובלות בשתיקה, או מנסות לשנות את התסרוקת כדי להסתיר דילול שיער או קרחות. אך ככל שתקבלו טיפול מוקדם יותר, כך תשפרו את הסיכויים להצליח בשיקום השיער.

המצב אינו נדיר כפי שאתן סבורות. חמישה אחוזים מהנשים מתחת לגיל שלושים, ושישים אחוזים מהנשים מעל גיל שבעים, מושפעות משיער דליל. אך החדשות הטובות הן שרופאי עור מצאו אפשרויות טיפול נרחבות לטיפול בצורות נפוצות של נשירת שיער ודילול שיער בקרב נשים.

1. מינוקסידיל לטיפול בדילול שיער

זהו מוצר נוזלי הזמין ללא מרשם. הוא פועל להארכת שלב צמיחת השיער, ומאפשרים לו יותר זמן לצמוח לצורה המלאה שלו.

יש להתאזר בסבלנות, שכן התוצאות הממשיות מתאפשרות לאחר שלושה עד ארבעה חודשים, ויש להשתמש במוצר אחת ליום. הטיפול עובד טוב יותר אם מתחילים מוקדם.

2. מסרק לייזר

זהו טיפול חדש המבוצע באמצעות מכשיר דמוי מברשת, המקרין אור אדום ומגביר את זרימת הדם וצמיחת השיער.

הוא מאושר לטיפול על ידי ה-FDA, ולמרות שאינו טוב כמו מינוקסידיל, מחקר אחד מצא ש-45% מהמשתמשים בשיטה זו דיווחו על שיפור לאחר חודשיים, ותשעים אחוזים חוו שיפור לאחר שלושה וחצי חודשים.

3. טיפול הורמונאלי

במקרים מסוימים, הפרעות הורמונאליות, כגו הורמונים גבריים הנקראים אנדרוגנים, עשויים להיות אחראים לדילול שיער בקרב נשים.

מחקר אחד מצא כי הורמונים מעורבים בדפוס אובדן שיער ברמה זהה לנשירת שיער בקרב גברים. הטיפול כולל תרופות מרשם כגון ספירונולקטון או גלולות למניעת הריון.

4. שינוי סגנון השיער

היות ולא קיימת בעיה במבנה צמיחת השיער בקרב נשים הסובלות מדילול שיער, אין צורך לשנות את סגנון התסרוקת.

נשים סבורות לעיתים שעליהן להפסיק לחפוף בתדירות גבוהה את השיער, או להפסיק לצבוע אותו, אך גישות אלו אינן משפיעות על מהלך דילול השיער, ואינן מאיצות את התהליך.

5. טיפול בבעיות חמורות יותר

לעיתים דילול שיער מצביע על מצב רפואי המאופיין בייצור מופרז של הורמונים זכריים הנקראים אנדרוגנים. הסיבה הנפוצה ביותר למצב זה אצל נשים היא בעיה בתפקוד השחלות, הנקראת אף תסמונת השחלות הפוליציסטיות.

בנוסף לנשירת שיער, סימנים אחרים כוללים השמנה, אקנה, ווסת שאינה סדירה. התייעצות עם הרופא והרכבת תכנית טיפול לבעיות אלו, משפרת את תסמיני דילול השיער.

6. בדיקת רמות פריטין 

הרופא עשוי לבדוק רמות פריטין, חלבון המייצר את כמות מצבורי הברזל בגוף. מחקר חדש מציע שרמות נמוכות בנשים גורמות לדילול שיער. תוספי ברזל עשויים לסייע.

7. גלולות למניעת הריון המכילות פרוגסטין פרוספטן דרוספירנון 

מחקר אחד מצא ש-62% מהנשים שנטלו גלולות אלו דיווחו על שיפור. הגלולות יעילות לדילול שיער במצב של הגברת הורמון אנדרוגן. אך המחקרים מוגבלים מבחינת הוכחת יעילות הטיפול, והראיות מצאו שהן מזיקות לעובר, לכן הן אינן מומלצות לנשים המתכננות הריון או נשים הרות.

8.השתלת שיער

בהליך זה של השתלת שיער, זקיקי שיער זעירים שנלקחים מאזור אחד של הקרקפת, מושתלים באזורים הפגועים. זהו טיפול יעיל ביותר המייצר תוצאות קבועות ומראה טבעי.

9. שמפו נגד קשקשים 

מומלץ לחפוף מאת השיער עם שמפו זה, המכיל רכיבים אנטי פטרייתיים, אבץ, וחומרים אנטי בקטריאליים.

אולי יעניין אותך גם:

נשירת שיער לאחר הפלה – מה אפשר לעשות על מנת לחזק את השיער?

אבי אפללו - מתמחה בפתרונות שיער
אבי אפללו - מתמחה בפתרונות שיער

מתמחה בפתרונות שיער ותוספות שיער רפואיות ומתקדמות באיזור הצפון. עם ניסיון של כ-23 שנה בתחום התוספות השיער.
המרפאה מנוהלת על ידי אבי אפללו, שמאחוריו, צוות עובדים המקצועי והמיומן אשר מקפידים להעניק לכל אחד מלקוחותינו שרות מקצועי ואדיב ו

074-7765927
השתלת שיער בטורקיה? השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם בהקדם!