שמפו לנשירת שיער

אנחנו יכולים לעזור לכם! השאירו פרטים לפני שיהיה מאוחר מדי!
מבצעים מטורפים

מלאו את הטופס ונציג חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תקציר המאמר - תוכן עניינים

נשירת שיער מוגברת בקרב נשים וגברים מהווה את אחת הטרדות הנפוצות ביותר בקרב האוכלוסייה, אנשים רבים סובלים מבעיה של נשירת שיער ותרים אחר פתרונות הבאים בדמותם של ויטמינים, טיפולים קוסמטיים, מוצרי שמפו וכן תרופות לנשירת שיער. תחילה חשוב להבין שבמקרים רבים נשירת שיער הינה תופעה גנטית שמועברת בתורשה, ובמקרים אלו מניעה של הבעיה כמעט בלתי אפשרית.

אולם, בחלק מהמקרים נשירת שיער יכולה לנבוע גם מסיבות שאינן גנטיות. כך למשל נמצא קשר בין נשירת שיער בקרב גברים ונשים לבין לחץ מתמשך, תזונה לקויה, בעיות בזרימת הדם ועוד. במקרים אלו מומלץ לבחון אפשרויות שונות לטיפול בבעיה ובו זמנית לדאוג לחיזוק וטיפוח השיער, על מנת לצמצם את היקף הנשירה.

כיום קיימים תכשירים רבים שמטרתם למנוע ולצמצם נשירת שיער, בין התכשירים הנפוצים נמצאים תכשירי שמפו לנשירת שיער.

שמפו לנשירת שיער מיועד לחזק את השיער ולמנוע נשירת שיער מוגברת ובשוק קיימים אין ספור מוצרים שמבטיחים טיפול יעיל וממוקד לבעיית נשירת השיער.

שמפו לנשירת שיער – איך זה עובד?

לטענת יצרנים של שמפו לנשירת שיער, השימוש בסוגי שמפו שמכילים חומרים מסוימים יכול להחדיר את החומרים הפעילים לשורש השערה ובכך לחזק את השיער ולמנוע נשירת שיער. אולם, עד כה לא הוכחה יעילות אמיתית של סוגי שמפו לנשירת שיער.

לאור העבודה שבעיה של נשירת שיער מקושרת על פי רוב עם תורשה, לחץ ותזונה לקויה, קשה להוכיח ששמפו לנשירת שיער יכול לתת השפעה חיובית כלשהי, שכן השמפו לא נספג אל תוך הקרקפת ולא מוצא את דרכו למחזור הדם.

עם זאת אנשים רבים מנסים את מזלם עם סוגי שמפו שונים לנשירת שיער ומותגים חדשים מגיעים לשוק בתדירות גבוהה. חלקם מבוססים על חומרים כימיים פעילים וחלקם על טבעיים בלבד והתאמתם נעשית על פי מין המשתמש, סוג שיער ועוד.

שמפו לנשירת שיער – למי זה מיועד?

כאמור, בשוק קיימים מגוון רחב של יצרנים המציעים שמפו לנשירת שיער והמבחר גדל במהירות. לפניכם מספר מותגים פופולריים והסבר קצר על דרך פעילותם וקהל היעד שלהם:

שמפו לנשירת שיער פרימריה ELGON  – פרימריה אלגון הינו שמפו לנשירת שיער תוצרת איטליה, בעל נוסחא טיפולית טבעית המיועדת לנשים וגברים כאחד. השמפו מכיל את צמח הגווארנה, תמציות שמן מנטה, רוזמרין, ויטמין PP ופרו ויטמין B5. לדברי היצרן חפיפה קבועה במוצר מסייעת לזירוז חילוף החומרים בקרקפת ומחזקת את השיער. להשלמת הטיפול במוצר ממליץ היצרן להשתמש במסכה משלימה ואמפולות טיפוליות.

שמפו פיטוציאן למצב של שיער דליל – שמפו פיטוציאן מיועד לשימוש בקרב נשים הסובלות מהתדלדלות השיער ומיועד לחזק את השיער ושורשיו למנוע נשירת מוגברת והיחלשות השיער, השמפו מתאים במיוחד לשיער חלש ודליל אצל נשים. השמפו מורכב מחומרים טבעיים כגון זרעי ענבים, שמן קוקוס, גינקו בילובה, תמצית עץ כינין ומגוון ויטמינים הידועים בהשפעתם החיובית על עור הקרקפת והשיער. לדברי היצרן השמפו מעניק חפיפה עדינה לשיער הדליל ומחזקת את שורשיו, בכך מצמצמת את נשירת השיער אצל נשים. כמו כן מציעה החברה כטיפול משלים אמפולות טיפוליות לשיער דליל וחלש.

שמפו Nutriol – שמפו לנשירת שיער המיועד לגברים ונשים הסובלים מנשירת שיער, התקרחות והתדלדלות השיער. השמפו מועשר באוליגוסכארידים גפרתיים שמקורם באצות ים ומיוחסות להם סגולות רפואיות בכל הנוגע לטיפול בנשירת שיער. לדברי היצרן החומר הפעיל בשמפו פותח ונבדק מדעית לטיפול בנשירת שיער ומסייע לעכב את תהליך ההתקרחות אצל גברים ונשים.

סוג נוסף של שמפו, הינו שמפו ניזורל המטפל במקרים של דלקות כמו סבוריאה בקרקפת וקשקשים. כל סוגי השמפו נחשבים כבטוחים לשימוש, מרביתם אף נבדקו דרמטולוגית והינם היפואלרגניים, עם זאת יעילותם אינה מבוססת מדעית.

קראו עוד על משחה לטיפול בשיער דליל והתקרחות:

ריגיין תרופה לטיפול בנשירת שיער

אבי אפללו - מתמחה בפתרונות שיער
אבי אפללו - מתמחה בפתרונות שיער

מתמחה בפתרונות שיער ותוספות שיער רפואיות ומתקדמות באיזור הצפון. עם ניסיון של כ-23 שנה בתחום התוספות השיער.
המרפאה מנוהלת על ידי אבי אפללו, שמאחוריו, צוות עובדים המקצועי והמיומן אשר מקפידים להעניק לכל אחד מלקוחותינו שרות מקצועי ואדיב ו

074-7765927
השתלת שיער בטורקיה? השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם בהקדם!