עובדים הרבה שעות? אתם נמצאים בסיכון להתקרחות

אנחנו יכולים לעזור לכם! השאירו פרטים לפני שיהיה מאוחר מדי!
מבצעים מטורפים

מלאו את הטופס ונציג חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תקציר המאמר - תוכן עניינים

אומרים שהעבודה היא חיינו. אנו יודעים כי בזיעת אפינו נאכל לחם ומרביתנו מרגישים כי עבודה אכן תופסת חלק גדול מהחיים שלנו. אמנם אנחנו רחוקים מאוד מהמציאות של ימי השיא במהפכה התעשייתית, אז אנשים עבדו בהמוניהם במשך 12 – 16 שעות ביממה (לרבות ילדים). ובכל זאת, אנו מרגישים שאנו עובדים הרבה, וקשה.

מדענים יצאו לאחרונה בהכרזה שגברים שעובדים הרבה שעות עלולים לשלם על כך מחיר. ולא מדובר רק בהשפעה על בריאות הלב או עליה ברמות הסטרס כשלעצמם. בנוסף, מסתבר שעלולה להיות לכך השפעה על הרעמה שעל הראש. מתעקשים להמשיך לעבוד והרבה? אתם עשויים לגלות שאתם מתחילים להקריח, ומהר.עובדים הרבה שעות? אתם נמצאים בסיכון להתקרחות

עובדים קשה? אתם לא בד, ככך זה בישראל

יש ברי מזל שנהנים מאוד מעבודתם ומוכנים לבלות שם יותר מאשר בבית. אבל מרבית האנשים אינם כה ברי מזל. ובכל זאת, העבודה גם היום תופסת פלח מאוד משמעותי מהשגרה היום יומית. סקירה השוואתית שפורסמה לא מכבר ברחבי העולם, ביקשה להשוות כמה אנשים עובדים, במדינות שונות. בארצות הברית, כך דווח, עובדים בממוצע פחות מ-39 שעות בשבוע. במקסיקו רבים מהעובדים "מבלים" בעבודה יותר מ-45 שעות שבועיות. בטורקיה, שליש מהעובדים מבלים במקום העבודה יותר מ-50 שעות אבל אפשר גם אחרת. בארצות הסקנדינביות, שבוע עבודה ממוצע הינו בן 32 – 33 שעות. במערב אירופה, עובדים קצת יותר מזה. אבל מה קורה אצלנו, בישראל? אם אתם מרגישים שאתם עובדים קשה והרבה מדי, אתם כנראה צודקים. קרוב ל-41 שעות בשבוע, זהו הממוצע. והמחיר של שעות עבודה מרובות צריך בהחלט להילקח בחשבון.

בדקו את עצמכם – האם עומס העבודה מזיק לשיערכם?

חוקרים שבדקו את השפעת העומס בעבודה גילו כי יש קשר בין אובדן שיער לכמות שעות העבודה בקרב גברים. על פי הדיווח. גברים שעבדו בצורה די נינוחה, לא יותר מאשר 40 שעות שבועיות, סבלו פחות מאובדן שיער. כאשר שעות העבודה התארכו, קצב אובדן השיער התגבר באופן ניכר. לשם המחשה, תוספת של כ-10 – 12 שעות עבודה בשבוע הביאה לאובדן שיער מואץ כפליים. יודגש כי יש גורמים נוספים רבים לאובדן שיער והתקרחות. גנטיקה בעיקר וגם תזונה ובריאות כללית. עם זאת, מסתבר כי לשעות שאתם מבלים תחת פיקוחו של הבוס, יש גם כן השפעה בלתי מבוטלת.

אלו השלכות יש לעבודה מאומצת?

נכון, יש עובדים שנהנים מתנאי עבודה מפנקים. בענף ההייטק רבים ממעסיקים שמוכנים להעניק שעות עבודה גמישות ואפשרות להתחיל מאוחר, בתנאי שממלאים את מכסת השעות ואת כמות העבודה הרצויה. ובכל זאת, השפעה העבודה המאומצת חייבת להילקח בחשבון. חלק מההשפעות הינן ארוכות טווח ביותר. ולא מדובר, עם כל הכבוד, רק על נשירה שיער קלה. לצד אובדן הבלורית וההשפעה על שביעות הרצון ממראה השיער, יש עוד היבטים.

מדענים מדווחים כי עבודה מאומצת מדי ושעות עבודה רבות גורמים לנו לחלות יותר. נמצא קשר הדוח בין עומס בעובדה לבין יעילות המערכת החיסונית האנושית. ככל הנראה, סביבת העבודה המודרנית מאוד תובענית ומעוררת הופעות של דחק, מצבי לחץ וסטרס. המועקה שמרגישים למשך זמן רב לאורך היממה בהחלט לא יפה לבריאות. השפעות נוספות כוללות יתר לחץ דם, עליה מואצת של שומנים בדם, השפעות על הקוגניציה, קשיי שינה ואפילו דיכאון.

הסברה היא כי בשל עוררות הורמוני הסטרס, גם זקיקי השערות משלמים את המחיר. ועם הזמן, שערות חדשות אינן תופסות את מקומן של השערות שנשרו. הנה לה סיבה נוספת, לקחת את החיים קצת יותר בקלות. לעבוד קצת פחות, לנוח ולהירגע – יותר.

 

אבי אפללו - מתמחה בפתרונות שיער
אבי אפללו - מתמחה בפתרונות שיער

מתמחה בפתרונות שיער ותוספות שיער רפואיות ומתקדמות באיזור הצפון. עם ניסיון של כ-23 שנה בתחום התוספות השיער.
המרפאה מנוהלת על ידי אבי אפללו, שמאחוריו, צוות עובדים המקצועי והמיומן אשר מקפידים להעניק לכל אחד מלקוחותינו שרות מקצועי ואדיב ו

074-7765927
השתלת שיער בטורקיה? השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם בהקדם!